Ultimele subiecte
» Chat Box
Dum Apr 17 2016, 04:11 Scris de irene_d

» materiale la metru pentru idei frumoase
Mier Dec 17 2014, 03:17 Scris de arabelaa

» Creme de fata, de ochi...
Mier Noi 26 2014, 22:28 Scris de greeneyes

» Shop 'till you drop - Cumparaturi online
Sam Noi 01 2014, 22:24 Scris de westie21

» rinoplastie
Mier Oct 08 2014, 00:57 Scris de Clauditza

» Medic estetician bun
Vin Sept 26 2014, 01:52 Scris de Clauditza

» marirea sanilor cu physiobust
Vin Sept 26 2014, 00:54 Scris de Clauditza

» rochia mea de mireasa
Mar Sept 16 2014, 22:42 Scris de irene_d

» fund bombat...:">
Lun Iul 28 2014, 22:37 Scris de Clauditza

» lucruri de care nu mai ai nevoie
Sam Iul 12 2014, 00:58 Scris de Elena20

DecoArtis



Parteneri









problema acnee

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

problema acnee

Mesaj Scris de Ella11 la data de Joi Iul 05 2012, 22:49

Fetelor, am o problema mare. Spatele meu este plin de acnee si ma complexeaza foarte mult lucrul asta. Intotdeauna am avut, insa acum a aparut mai mult ca niciodata. Am o dieta destul de sanatoasa, evit mancarea si bauturile nesanatoase si sunt atenta si la igiena. Deci nu stiu ce se intampla. As vrea sa ma indrept catre un cabinet dermatologic bun. Am auzit ca Centrul Medical Focus (centrulmedicalfocus.ro) e destul de profesionist. Voi ce ziceti?

Ella11
Roz
Roz

Data de inscriere : 02/07/2012

Numarul mesajelor : 3
Data nasterii : 11/11/1990
Varsta : 27

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de Daiana la data de Joi Iul 05 2012, 23:02

ai scris ca sint buni la ginecologie. de ce n-ar fi buni si la dermatologie?


_________________________________________________
"Toata nefericirea umana provine din a nu accepta realitatea exact asa cum este." ~ Buddha
"ca si cum i-ai zice unei sticle de pepsi de 2 l, in care ai turnat o cutie intreaga de mentos, sa nu faca spume" ~ by bibi

Don't make important decisions in anger: you can always tell a person to go to hell tomorrow~Paulo Coelho
Daiana's Kitchen
avatar
Daiana
ADMINISTRATOR ROZ
ADMINISTRATOR ROZ

Data de inscriere : 16/09/2008

Numarul mesajelor : 43790
Data nasterii : 07/12/1977
Varsta : 39
Localizare : Temesvar :)
Stare de spirit : gone out! be back someday.

http://testdaiana1.blogspot.com/

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de Morcovel la data de Joi Iul 05 2012, 23:42

Ella11 , hai sa nu mai folosim numele celor de la clinica pt diversele probleme de sanatate, si sa citim un pic regulamentul forumului .
Te vom sfatui cu drag , daca stim , in problemele de sanatate care le ai . Daca ai auzit ca acest centru e ok , iti recomandam sa mergi la ei .




_________________________________________________
Să fii fidel nu înseamnă că ești prost: înseamnă că ești suficient de matur să știi să apreciezi ce ai !!

 Mamica de Ana Maria     
avatar
Morcovel
ModerNator
ModerNator

Data de inscriere : 16/09/2008

Numarul mesajelor : 20304
Data nasterii : 23/11/1981
Varsta : 35
Localizare : intre munti , la stanga
Stare de spirit : Mamica de ingeras

http://www.zdranganele.eu

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de tinca209 la data de Mar Mai 21 2013, 20:47

Acneea e o afectiune destul de neplacuta care efectiv iti ia din increderea in fortele proprii! Din fericire eu am scapat de acnee cu ajutorul unui produs naturist !Bine sunt tot pastile dar cel puti sunt facute din plante:)

tinca209
Roz
Roz

Data de inscriere : 21/05/2013

Numarul mesajelor : 5
Data nasterii : 04/04/1987
Varsta : 30

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de constantin740 la data de Dum Iul 21 2013, 23:05

Si eu tot catre un supliment naturist m-am indreptat.Inainte am tot experimentat diverse metode care sa ma ajute sa scap de acnee, dar rezultatele au intarziat sa apara. Ajunsesem sa fiu apatic si depresiv, din cauza ca aveam impresia ca sunt marginalizat. Poate ca nu era asa, dar eu asta simteam. Asa ca m-am apucat sa caut de unul singur pe net despre acnee, cum sa o tratezi. Aici am dat de un produs naturist numit Derminax pe care l-am cumparat. Suplimentul asta s-a potrivit de minune pe metabolismul meu, iar eu am reusit sa scap de acnee dupa aproape 3 luni de tratament. Sper din tot sufletul ca acneea sa nu reapara. Pe prospect scria ca vindeca cauza interna a acneei si in felul asta acneea nu va mai reaparea.
Sper sa fie asa!

constantin740
Roz
Roz

Data de inscriere : 21/07/2013

Numarul mesajelor : 4
Data nasterii : 05/03/1983
Varsta : 34

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de catalina92 la data de Joi Aug 08 2013, 00:28

Constantine si nu ai avut nici un efect advers cu suplimentul ala?Eu ma gandeam sa iau niste creme, dar acum ma faci sa mai caut despre pastilele alea.
:) Sper sa gasesc si eu ceva si sa scap de cosurile astea insurpotabile!

catalina92
Roz
Roz

Data de inscriere : 08/08/2013

Numarul mesajelor : 1
Data nasterii : 16/03/1982
Varsta : 35

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de tinca209 la data de Dum Aug 18 2013, 19:46

La suplimentele facute din plante nu prea se produc efecte secundare. Totusi daca le combini cu alte produse sau cu alti compusi e posibil sa ai unele reactii. De preferat e ca in timpul tratamentului sa nu mai iei alte suplimente. Pe prospectul lor scrie ca poti sa iei, dar nu are rost sa te risti!
O zi faina!

tinca209
Roz
Roz

Data de inscriere : 21/05/2013

Numarul mesajelor : 5
Data nasterii : 04/04/1987
Varsta : 30

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de constantin740 la data de Lun Aug 26 2013, 19:29

Exista efecte adverse si la produsele naturiste. Mie asta nu mi-a facut nici un fel de neplacere. Daca vrei sa scapi definitiv de acnee, in timpul tratamentului trebuie sa ai o dieta corespunzatoare, sa nu fumezi, sa nu consumi alcool, si sa ai o viata lipsita de stres. Nu uita sa faci sport!

constantin740
Roz
Roz

Data de inscriere : 21/07/2013

Numarul mesajelor : 4
Data nasterii : 05/03/1983
Varsta : 34

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de tinca209 la data de Mar Sept 10 2013, 19:48

Asa este, daca te apuci sa le combini cu alte suplimente e posibil sa apara unele efecte adverse. Mai exista posibilitatea ca sa ai fara sa stii alergie la unii ingredienti din suplimente si atunci nu prea ai ce sa faci, doar sa intrerupi tratamentul!

tinca209
Roz
Roz

Data de inscriere : 21/05/2013

Numarul mesajelor : 5
Data nasterii : 04/04/1987
Varsta : 30

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de constantin740 la data de Vin Sept 27 2013, 01:31

Daca faci alergie obligatoriu va trebui sa intrerupi tratamentul. De preferat e sa intrebi inainte daca provoaca efecte adverse, sau daca au compusi ce pot provoca alergii. De cele mai multe ori cei care le vand stiu astfel de lucruri.
Numai bine!

constantin740
Roz
Roz

Data de inscriere : 21/07/2013

Numarul mesajelor : 4
Data nasterii : 05/03/1983
Varsta : 34

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de tinca209 la data de Lun Sept 30 2013, 19:43

Pai or stii ei, dar crezi ca le spun? M-as mira!
Cu toate astea daca o sa cauti pe net o sa gasesti informatii despre produsul respectiv!
Numai bine!

tinca209
Roz
Roz

Data de inscriere : 21/05/2013

Numarul mesajelor : 5
Data nasterii : 04/04/1987
Varsta : 30

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de constantin740 la data de Mar Oct 15 2013, 19:39

Din fericire exista acum o gramada de surse din care poti sa te documentezi. Trebuie doar sa vrei sa afli unele lucruri:) Poti sa cauti pe internet aproape orice. Din ce stiu eu la gaggici e destul de periculos daca combina orice fel de supliment cu anticonceptionale. De altfel si in ultima perioada s-au produs tragedii din cauza combinatiei dintre anticonceptionale si pastile de slabit spre exemplu!

constantin740
Roz
Roz

Data de inscriere : 21/07/2013

Numarul mesajelor : 4
Data nasterii : 05/03/1983
Varsta : 34

Sus In jos

Re: problema acnee

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum